П`ятниця, 2024-05-03, 11:11 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Новобросковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗВІТ директора Новобросковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів про стан навчально-виховного процесу

 

ЗВІТ

 

 

 

директора Новобросковецької ЗОШ

І-ІІІ ступенів про стан навчально-виховного процесу за

2016-2017 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз навчально-виховного процесу за 2016-2017 навчальний рік.

 

Управління навчальним закладом - це процес переведення його з одного стану до якісно нового, іншого під впливом суб'єктів управління - директора школи на об'єкти управління - підлеглих. Директор школи сьогодні - це особа, яка на демократичних засадах здійснює керівництво шкільним колективом. Це наставник, що організовує зростання професійної майстерності вчителів, мобілізує та координує зусилля всіх учасників освітнього процесу для досягнення високих результатів. Як керівник закладу, я працюючи вже 12 років на цій посаді, поклала собі за мету створити умови не лише для функціонування школи , а й для її розвитку. Моя школа має стати навчальним закладом, який змінюється; я повинна ініціювати, і мені потрібна підтримка однодумців, тоді ми зможемо досягнути поставленої мети.

Сьогодні перед школою стоїть відповідальне завдання: дати суспільству творчу адаптовану особистість. Навчання та виховання підростаючого покоління в сучасних умовах є надто складною, відповідальною і нелегкою справою. У своїй роботі я намагалася створити належні і безпечні умови праці, підняти престиж школи, сформувати творчий колектив однодумців, залучити батьків і громадськість до розв’язання проблем школи, а як всі ми вже бачимо, що проблем у школі вистачає. Здається, що вирішено одну проблему як виникає інша. А для вирішення цих проблем необхідні кошти і праця людей. Один директор їх вирішити не зможе, тільки дружньому колективу під силу подолати всі труднощі. Тому всі ми повинні працювати наполегливо, відповідально, завжди в творчому пошуку, щоб зробити школу успішною,  сучасною, де кожен учень, кожен учитель, кожен працівник чи батько почували б себе господарем, де йому комфортно, де його почують, зрозуміють і підтримають.    Педагогічний колектив школи працює над проблемою Розвиток компетентностей учнів на основі інноваційних технологій. Тому вся робота спрямована на вирішення цих проблем. Значна увага приділялася вивченню індивідуальних здібностей та особливостей школяра і залежно від цього будується навчально – виховний процес.

 

1. Загальна інформація про школу.

 

  Новобросковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Сторожинецької міської ради Сторожинецького району Чернівецької  області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, молоді та спорту   Сторожинецької міської ради, якому делеговані відповідні повноваження. Навчання проходить у пристосованому приміщенні школи, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,89 га. У 2016-2017 навчальному році працювало 21 педагогічних працівників, з них 3 сумісники, 1 медичний працівник та 8 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 98 учнів у 11 класах, середня наповнюваність класів становить 9 учнів. 

 

2. Кадрове забезпечення.

 

  У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками Новобросковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 56 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступники, психолог та більше половини вчителів непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою.

  По якісному складу педагогічних працівників наша школа на непоганому місці  у районі. 7 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію та 6 педагогічних працівників мають педагогічне звання «старший учитель», нагрудний знак «Відмінник освіти» - 1 педпрацівник, спеціаліст І категорії – 3 педагогічних працівники,  спеціаліст ІІ категорії – 6 педагогічних працівників, спеціаліст - 3 працівники. .

  У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: . Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 21 год.

 

3. Методична робота.

 

  У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже два роки педколектив працював над проблемою «Розвиток компетентностей учнів на основі інноваційних технологій».

  Керівництво методичною роботою здійснювала заступник директора з навчально-виховної роботи Дондюк О.К.

У 2017-2018 навчальному році школа продовжуватиме працювати над проблемою: «Розвиток компетентностей учнів на основі інноваційних технологій».

  До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (учительська), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка, телевізор, та музикальний центр тощо)

У 2016-2017 навчальному році вся методична робота школи  була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя, учня.  Головні зусилля було зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, малодосвідченим, у підвищенні їхньої професійної майстерності,

створенні  творчої  атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.

   Творчо працювали 4 методоб єднання:

  • методоб'єднання  вчителів  початкових класів       
  • методоб єднання    вчителів   природничо  -  математичного циклу
  •  методоб 'єднання   вчителів   суспільно -  гуманітарного циклу
  • методоб єднання    класних  керівників.

   Всі заплановані засідання проведені:

- методоб 'єднання   вчителів   суспільно - гуманітарного циклу                                                                                              

 I  Засідання

1. Аналіз роботи методоб'єднання у 2015-2016 н.р. та завдання

на 2016-2017н.р. (Галицька Г.Д.)

2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання

суспільно-гуманітарних дисциплін. (Дондюк О.К.)

3. Затвердження плану роботи методоб'єднання на 2016-2017 н.р.

4.Стан підготовки учнів до І туру Всеукраїнських олімпіад.

                                                                                            02  вересня

II  Засідання

1.Проблеми дитячої обдарованості в навчально-виховному процесі.              

                                                                                        (Галицька Г.Д.)

2. Майстер клас з української мови у 10 класі. (Іліка Н.Д.).

З.Тренінгове заняття. «Як не стати жертвою злочину.»

                                                   (практичний психолог-Тарновецька О.В.)

4. Огляд педагогічних новин преси.(Бойко І.Т.)

                                                                                         18   листопада

III  Засідання

1.Тренінгове заняття «Екзаменаційний стрес: психологія подолання». 

                                                   (практичний психолог-Тарновецька О.В.)

2.Демонстраційний урок із зарубіжної літератури в 7 класі.(Галицька Г.Д.)

3. Огляд педагогічних новин преси (Бойко І.Т.)

                                                                                                20    січня

IV  Засідання

1. Організація повторення навчального матеріалу з української мови до ЗНО.(Іліка Н.Д.)

2. Година психолога «На порозі дорослості.».

                                               (практичний психолог – Тарновецька О.В. )

 3.Стан підготовки учнів до ДПА та ЗНО.  (Дондюк О.К.)  

                                                                                               11 березня

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz