П`ятниця, 2024-05-03, 7:51 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Новобросковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗВІТ про результати самооцінювання освітньої та управлінської діяльності Частина 1

Напрям оцінювання

Рівні

Опис досягнень закладу освіти і потреб

у вдосконаленні освітньої діяльності

та внутрішньої системи забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами

Перший (високий)

Другий (достатній)

Третій (вимагає покращення)

Четвертий (низький)

1. Освітнє середовище закладу освіти

 

 

+

 

 

 Новобросковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів Сторожинецької міської ради, Сторожинецького району,  Чернівецької області,  вул.  Буковинська 39, с.Нові Бросківці, 59044, тел. 34-0-15: zabagna@i.ua  .  Код ЄДРПОУ 21440223.

    Вебсайт закладу: https://novi-broskivci.ucoz.ua/

. В даному закладі  навчається й виховуються 131 дитина: 52 учні в початковій школі, яка знаходиться в корпусі на відстані 500 метрів від основного корпусу,  54 – у базовій і 25 у старшій школі), працює 17 педагогів, з них 1 сумісник. Середня наповнюваність класів 12 учнів. У школі наявні 11 класів. Директор Новобросковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів працює на посаді  15 років.

 За даний період на посаді директора докладено багато зусиль щодо благоустрою території школи та шкільних приміщень і створенню сприятливих умов для навчання і виховання дітей. Кабінети поповнено наочністю, обладнанням та меблями.

Територія та приміщення чисті й охайні, відсутні колючі дерева, кущі, гриби та рослини з отруйними властивостями. Територія ділянки закладу частково освітлюється у вечірній та нічний час. Територія закладу недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту. Усі приміщення школи підключені до  охоронної сигналізації, а отже, несанкціонований доступ сторонніх осіб до навчальних приміщень неможливий.

В двох корпусах школи облаштовано спортивні майданчики, проте для учнів початкових класів потрібно поновити спортивні конструкції. В школі немає спортзалу. В 2016 році директором школи було виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво спортзалу та приміщень для початкових класів, а також кабінети для психолога та сестри медичної. В планах було  об’єднати всіх учнів школи, так як розкидані корпуси задають незручності.  В приміщеннях початкової школи плануємо  відкрити садочок, тобто зробити НВК, так як наше село напевне єдине в районі, яке немає садочка. Проте в громаді немає коштів для будівництва і всі наші плани призупинилися.  

В початковій школі облаштовано внутрішню вбиральню, яка забезпечена водою та окремими двома розділеними санвузлами . Проте в основному корпусі немає внутрішньої вбиральні так як немає зовсім лишніх приміщень. З будівництвом спортзалу це питання було б знято, так як в проекті було заплановано і внутрішню вбиральню.

У закладі освіти дотримується повітряно-тепловий режим: здійснюється контроль за температурою повітря в класних кімнатах. В школі пічне опалення. Щорічно пічки, які вийшли з ладу перекладаються та ремонтуються. Провітрювання кабінетів здійснювалося на перервах та  після завершення навчальних занять. 

Питний режим дотримується кожним учнем індивідуально, відповідно до вимог здійснення протиепідеміологічних заходів. Приміщення прибираються та дезинфікуються техпрацівниками.

За результатами анкетування, переважна більшість учнів та  батьків високо оцінюють комфортність умов навчання:  облаштування території навколо школи (83% учнів,  85% батьків); чистоту навчальних кабінетів (100% учнів,  100% батьків); чистоту туалетних кімнат (73% учнів,  75% батьків), чистоту їдальні (100% учнів, 100% батьків), температурний режим у школі (81% учнів, 96% батьків).

Проектна потужність  будівлі – 210 учнів. Кількість учнів не  перевищує проєктну потужність будівлі. Навчальні класи  початкової школи непрохідні. Початкова школа, як зазначалось раніше, знаходиться на відстані 500метрів від основного корпусу школи.   У зв’язку з карантинними обмеженнями кожен клас навчався в окремому класі.

Заклад освіти забезпечений приміщеннями, необхідними для реалізації освітньої програми та організації освітнього процесу. Навчальні кабінети частково обладнані засобами навчання для виконання відповідної навчальної програми, в тому числі й відповідно до вимог НУШ. Три  класи  початкової школи мають обладнання та засоби навчання для формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів за вимогами НУШ.

Усі вчителі забезпечені робочим місцем.

В школі достатньо уваги приділяється безпеці перебування в закладі освіти учасників освітнього процесу. Інструктажі з працівниками закладу освіти та здобувачами освіти проводяться систематично, наявні  акти-дозволи на проведення занять у кабінетах,  записи в журналах  інструктажів  з ОПБЖ, інструкції з ОПБЖ затверджено, наявні інструкції з  пожежної безпеки.

За результатами анкетування, 100% педагогів відповіли, що в закладі освіти регулярно проводяться навчання, інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з надання домедичної допомоги;   85% учнів відповіли, що учителі, керівництво школи регулярно інформують їх про  правила охорони праці, безпеки життєдіяльності , пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій із залученням спеціальних служб. 

 Проводяться інструктажі та навчання щодо надання домедичної допомоги, реагування на випадки травматизму або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу.  Ведеться облік випадків травматизму.  Згідно з опитуванням, 100% педагогів відповіли, що в  закладі розроблено алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу та всі працівники дотримуються його.

У закладі освіти для організації харчування всіх учнів створено умови, які сприяють формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти. Переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені цими умовами. Спостерігається тенденція до їхнього покращення.  За результатами опитування батьків, 96% дітей завжди харчуються в шкільній їдальні, 92% батьків цілком задоволені харчуванням, 8% – переважно задоволені. Жоден із батьків не відзначив невдоволення якістю харчування в закладі освіти. Усі опитані учні (92%)  відзначили, що харчування, яке пропонує шкільна їдальня, є смачним і корисним.

 

Новобросковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів забезпечена комп’ютерною технікою. Комп’ютери закладу освіти  облаштовані технічними засобами та інструментами контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет.

Вчитель інформатики та психолог інформують дітей та їхніх батьків щодо безпечного використання мережі інтернет на виховних заходах та батьківських зборах. За результатами анкетування 100 % учнів   зазначають, що в школі їх інформують  про те, як безпечно користуватися інтернетом на тематичних заходах та уроках інформатики. Батьки зазначають в анкетах, що в закладі освіти проводиться робота з ними щодо безпечного використання мережі Інтернет (постійно  – 92%,   часто –  8%, іноді – 0%), а також робота щодо  попередження кібербулінгу (постійно – 92%,      часто - 8%, іноді – 0%, ніколи –0%).

У закладі освіти  проводиться робота з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу та педагогічних працівників до професійної діяльності. У закладі є 0,5 ставки психолога, соціальний педагог відсутній. Проте за результатами анкетування щодо адаптації до освітнього процесу  96% батьків зазначають, що в учнів ніколи не виникало проблем з адаптацією,  4%  вказують, що виникали проблеми з адаптацією.

Більшість учителів (92%)  погоджується,  що в школі здійснюються  заходи, які допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці, 8% педагогів вважають, що  такі заходи переважно проводяться.

У закладі освіти здійснюються заходи щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації та булінгу: питання розглядалося на засіданнях педагогічної ради, видано відповідні накази, розроблено план заходів Новобросковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу серед учасників освітнього процесу учнів 1-11 класів 2020/2021 н.р., розроблено порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу, порядок реагування та процедура подання  заяв щодо випадків булінгу. Згідно з опитуванням щодо проведення  роботи з батьками про попередження та зниження рівня дискримінації,  42% батьків відповіли – постійно, 4%  відповіли – часто,  54% відповіли – іноді.  Думка батьків щодо організації роботи з батьками  про попередження та зниження рівня насилля така: проводиться постійно – 42%, проводиться  часто – 58%,   проводиться  іноді – 0%,  ніколи  не проводиться – 0%. Учні освітнього закладу відповіли в анкетуванні, що їм подобається  перебувати в школі і  вони почуваються  комфортно. Батьки зазначають, що 54% учнів йдуть до школи в піднесеному настрої, з радістю,  42% – здебільшого охоче,  0% батьків зазначили, що їхні діти не проявляють особливих емоцій. 100% вчителів повідомили, що в  закладі з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб, органів для всіх учасників освітнього процесу.

96 % учнів відповіли, що почуваються в безпеці, перебуваючи в школі, 4% учнів відповіли, що здебільшого не почуваються в безпеці, перебуваючи в школі. 17% батьків пов’язують небажання йти до школи через взаємини з іншими учнями, 25 % - через взаємини з однокласниками.

17% батьків відповіли в анкетах, що після звернення з приводу булінгу проблема вирішувалась конструктивно і подібних випадків більше не траплялося; 67% відповіли, що не звертались до закладу освіти. 83% педагогів відповіли, що в освітньому закладі завжди реагують на їхні звернення щодо випадків булінгу, 17% - переважно так, а 17% вчителів вказують, що випадків булінгу не було. Більшість учнів визнає, що почуває себе комфортно в школі, класі і  не відчуває  булінгу (цькування) з боку учасників освітнього процесу.

Щодо дотримання етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини через правила поведінки учасників освітнього процесу в школі,  за  результатами анкетування, 100% опитаних батьків ознайомлені і приймають  правила поведінки, що діють у закладі; 100% учнів зазначають, що правила поведінки в школі  розроблені, оприлюднені та всі їх  дотримуються. Педагоги відповіли в анкетах, що 100% учнів дотримуються розроблених у закладі правил поведінки.

У школі відсутнє інклюзивне навчання.

У закладі  формуються навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки здобувачів освіти під час викладання окремих предметів (курсів).

У школі функціонує  бібліотека..

Рівні оцінювання за вимогами:

1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та працірівень, достатній.

1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінаціїрівень,достатній;

1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – інклюзія відсутня

2. Система оцінювання здобувачів освіти

 

+

 

 

Відповідно до освітньої програми Новобросковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів,  що затверджена директором школи,  педагогічний колектив закладу освіти у своїй діяльності керується нормативними документами, передбаченими чинним законодавством.  Інформація про контроль й оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, мету формувального та підсумкового оцінювання наявна в освітній програмі .

Критерії оцінювання оприлюднені на інформаційних стендах, в календарно-тематичному плануванні вчителів.

Із анкет педагогічних працівників 83 %  застосовують критерії оцінювання, затверджені МОНУ, 8% використовують критерії розроблені самостійно для кожного обов’язкового виду роботи і 17% використовують критерії розроблені іншими педагогами.  75% педагогічних працівників зазначили, що інформують здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року, 50% – пояснюють здобувачам освіти критерії оцінювання індивідуально.

За результатами опитування, 92% батьків отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів, 4% - іноді отримують інформацію і 4% батьків ніколи не отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів.

 Для оцінювання учнів  67% педагогічних працівників використовують поточне оцінювання, 17% - формувальне, 83% - само оцінювання, 34%- взаємне оцінювання учнів 50% - підсумкове оцінювання учнів.  75% педагогічних працівників інформують учнів про критерії оцінювання на початку навчального року, 17% інформують про критерії перед вивченням кожної теми, 50% пояснюють індивідуально учням про критерії оцінювання.  

          За результатами анкетування, учні під час освітнього процесу в переважній більшості отримують зворотний зв'язок щодо навчання. 100% учнів відповіли, що майже всі вчителі аргументують виставлені оцінки, майже 100% вчителів роблять аналіз допущених помилок. Здобувачі освіти усвідомлюють, що оцінювання відбувається з метою визначення рівня знань, умінь і навичок (100%). Водночас  здобувачі освіти пов’язують результати свого навчання з ефективністю своєї праці та наполегливістю (67%),  від праці учнів та батьків, які мотивують їх до навчання(33%), від рівня викладання (58%).

На думку всіх опитаних здобувачів освіти, система оцінювання, яка застосовується в школі, спрямована на формування відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання: 100% відповіли, що вчителі їх підтримують, вірять у них та їхні успіхи, поважають, допомагають на прохання. 88% учнів, за результатами опитування, здебільшого і тільки 8% постійно  здійснюють самооцінювання результатів своєї роботи.

 

Перспективним планом роботи Новобросковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів передбачено системний моніторинг рівня викладання та  навчальних досягнень учнів з усіх предметів. В перспективному плані передбачено форми щорічного контролю з навчальних предметів:  педагогічна  рада, виробничий наказ,  предметний тиждень, нарада у директора перевірка зошитів, методобєднання, контрольні заміри. 

 

Рівні оцінювання за вимогами:

2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень – рівень,достатній;

2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти – рівень,достатній;

2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання – рівень, достатній

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz